SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Ce "bine" e la ASTRAL. " N-ARE CUM !! "

Ce parere aveti despre oferta de internet din Sibiu. Vom avea o retea metropolitana serioasa?
User avatar
Posts: 23
Joined: 20.01.2004 20:39
Location: Sibiu / Romania
PostPosted: 13.01.2006 11:56
Iata ce mi s-a intamplat acum vreo zi shi cave cand am fost la Astral sa ma cert cu ei.

Probabil ca shtitzi deja ca am 2 linii optice de mare viteza inchiriate de la Astral. In total pretzul este de vreo 500 USD pe luna. Poate mult poate putin.

Deranjat peste masura ca:
1. mi se intrerupe netu in draci shi la suport tehnic aud o replica de genu "!!! n-are cum !!!"
2. nr de la suport tehnic de pe pagina mea de trafic oferita cu generozitate de Astral e un numar de tel din CLUJ shi nu din Sibiu. Nu ar fi aia o problema dar aia mi-au zis ca ei nu pot nici verifica nici corecta problema mea PENTRU CA EI SUNT DIN CLUJ --- NU DIN SIBIU
3. imi iau pc-ul de acasa vreo 2 zile shi cand revin aflu ca IP-ul meu este folosit de altcineva. La fel la suport tehnic aud "!!! n-are cum !!!"
4. toate testele efectuate imi indica faptul ca Uploadul meu nu e ala din contract. Iar la suport tehnic ei imi testeaza viteza pe metropolitan cu toate ca le-am explicat ca nu cu viteza aia am probleme.
5. nr de suport de la tehnic pe timp de noapte tre sa-l aflu de la PILE din interiorul astral shi nu de la vre-un reprezentant de-al lor.
6. aparatura lor de VoIP este de mai mare jena ptr ca fac mai multe restarturi la ea decat apeluri.


In fine, cum spuneam: deranjat peste masura de chestiile de mai sus merg la ei shi cer o intalnire cu persona care se ocupa de contractul meu shi cu un superior al lui.

Eu ii explic omului care-mi sunt problemele shi el trage frumos pe un carnetel urmatoarele concluzii:
Problemele care-l intereseaza pe el sunt urmatoarele:

1. Daca ei nu-mi rezolva problemele eu mai stau sau nu la ei ? "Ptr ca Nici noi nu stam in tine shi nici tu in noi" (spune el)
- mai pe scurt, mai vrei sa stai la noi sau nu, ca daca nu - ce rost are sa ne zbatem sa rezolvam problemele tale ??? -

2. Eu cer pretuzi ptr 2 noi locatzii - din nou o problema ptr el
"Ce rost are sa-tzi dam pretzuri acum ptr inca 2 locatii daca noi nu shtim inca daca tu ramai sau nu la noi." Acelashi respectabil domn.

3. din toate problemele mele el nu are nici una legata de .... hmmm problemele mele.

Iar dupa ce am ieshit din birou ma gandeam daca mai am timp shi nervi sa mai indur servicii din astea de tot cacatul.
Omul are dreptate - nu el ishi bate joc de banii mei - eu imi bat joc.
Eu sunt prostul care da nu el ptr ca cere. Stai - ca nici el nu cere ptr ca " el nu sta in mine "

Of Of.

Sa fi cerut intalnire cu unu mai mare in rang? Mi-o fost frica sa nu ma bata careva pe acolo. Ca asta mai avea un pic shi ma lua la injurat.

No acum ce dracu fac ?? Unde ma mai duc ?? La cine sa ma mai plang ??
Cu un X-800-PRO ... hmmm ... joci Half Life cel mai mishto.
User avatar
Posts: 293
Joined: 20.01.2004 01:04
Location: Sibiu
PostPosted: 14.01.2006 13:37
din pacate astea sunt serviciile in romania
nu cred ca o sa fi scutit de probleme sau de servicii proaste nici la altii.
RDS e sub orice critica si la servicii si la suport.
Eu sunt acum pe ROMTELECOM si pot spune ca nu se compara cu erdeesh.
la acelasi pret am x100 viteza de la rds. si sunt muuuult mai stabili. Dar e posibil ca acest lucru sa fie datorat faptului ca inca nu au reteaua ultraincarcata.
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 14.01.2006 14:14
Tot din pacate asta este modul in care "marile firme din romania" inteleg ca trebuie sa-si trateze clientii (fie ei mici sau mai mari). E o realitate de care se pare ca tot mai multa lume se loveste (am patit-o si eu cu SKODA).

Clientul este "PUPAT IN FUND" scuzati expresia , pana in momentul in care semneaza contractul pentru ca la prima problema sa fie tratat ca un nimeni. Si cum le spuneam celor de la SKODA (mai fratilor am cumparat o masina de la voi si nu un kil de cartofi , si astept sa fiu tratat ca atare). Bineinteles ca nu i-a sensibilizat tot ce le-am spus eu iar in momentul cand le-am spus ca am vrut sa mai iau o masina de la ei iar pentru calitatea proasta a serviciilor pe care le ofera m-am decis sa iau din alta parte raspunsul a fost " Da ce crezi ca la altii e mai bine?". Le-am spus ca , chiar daca nu e mai bine stiu ca nu le mai dau lor alti bani.
Partea proasta este ca toti profita de faptul ca noi avem nevoie de serviciile sau produsele lor iar notiunea de "CLIENT" la noi e deseori confundata cu "FRAIER" .
Se mai mira toti dece tinerii care vor sa faca ceva pleca de cele mai multe ori dincolo. Eu unu sunt scarbit de tot ce se intampla pe la noi.
Si ce ma deranjeaza cel mai tare este ca nu cred ca avem vreo sansa ca in viitorul apropiat sa se schimbe ceva.....
Cea mai bun? metod? de a-l face pe Dumnezeu s? rd? este s?-i poveste?ti planurile tale de viitor.
User avatar
Posts: 1442
Joined: 23.11.2005 16:08
Location: Sibiu
PostPosted: 15.01.2006 01:33
Am avut si eu o data problema asta cu vechea retea mobila. M-am certat cu ei ca la usa cortului ptr ca mie imi aparea in factura ca vorbeam cu germania, madagascar si ca am activat dracu stie ce serviciu de-a lor care costa lunar vreo 5 dolari sau asa ceva. in fine... numai cand am mers la aia si le-am zis ca maine ma prezint la OPC si ii aduc pe cap, plus televiziunea ca sa se faca de minune, imediat s-au facut cuminti si ascultatori. Mai! Pe asa niste prosti trebuie sa-i pui cu botul pe labe, ca altfel numai dintr-o cearta in alta mergi. Incearca si vezi daca reusesti asa ;)
User avatar
Posts: 593
Joined: 30.01.2004 10:43
PostPosted: 15.01.2006 09:49
Diablo Inc ... vin eu cu tine data viitoare:D
TOT IO!!!
User avatar
Posts: 23
Joined: 25.03.2004 10:32
Location: Sibiu
PostPosted: 15.01.2006 11:30
Mare problema cu suportul (tehnic sau de alta natura) al clientilor pe la noi. Rare sunt ocaziile cand o problema este rezolvata iar eu pot sa mai si zambesc dupa aia. Cred ca ai procedat corect in primul rand ca ai postat treaba asta pe forum pt. ca si altii sa stie de ea cand mai vor sa semneze un contract cu ei. Daca mai aveti probleme de gen ar fi bine sa le postati pe forum ca sa "trezim" constiinta clientului. Problema vesticilor si a japonezilor a fost si este nu "cum sa punem mana pe un client" ci cum sa-l pastram. In legatura cu Astral Sibiu... am facut niste cercetari pt tine: patronul "segmentului" Sibiu "CONSULTENS NETWORKING" al Astral Telecom este presedintele Societatii Nationale Radiocomunicatii SA asa ca probabil nu mai are timp de firma si de angajatii sai. Da poti sa-l suni si sa-i spui ce probleme ai intampinat. -> totul este pe net, intreaba la nea' Google :scratchchin:
A person who aims at nothing is sure to hit it.
-Anon.

Posts: 33
Joined: 20.01.2004 09:59
Location: Sibiu
PostPosted: 28.01.2006 17:55
sa inteleg ca ai vb cu "futescu" si cu bunea sau bunescu de la astral nu?...:))Ei au ramas acum "mai marii" de la Astral Sibiu.Specialisti in vanzari care stiu cum sa tina un client de 500 de dolari pe luna care, credeti-ma este un client foarte mare la preturile de acum.....Din pacate, cunosc foarte bine si RDS si Astral si desi sunt firme mari care traiesc din servicii au mari probleme in a sti cum sa le ofere.In Astral a fost totul bine pana acum ceva timp cand a plecat persoana care se ocupa la ei de filiala, un foarte bun tehnic.Dupa aia s-a intamplat(nu stiu ce era in capul celor care au cumparat astralul) ca au fost promovate cele doua persoane de mai sus care se pare ca stiu sa aiaba grija de clienti.....

nu stiu ce sa zic sorin.....tu ai fost si la rds si ai avut probleme....daca te vei duce la romtelecom ca fi acelasi lucru...poate ar fi bine a te gandesti la asco pentru care esti un client ff mare si vei avea parte de tratament preferential....altfel.....

oricum, este nasol.Vorba prietenului cu skoda....dupa ce ai cumparat ceva se p... pe tine...avem o mentalitate de rahat....


stiu ca nu te-am mai inveselit insa zambeste...maine poate fi mai rau...:))
User avatar
Posts: 23
Joined: 20.01.2004 20:39
Location: Sibiu / Romania
PostPosted: 05.02.2006 02:52
Da Adelin ai dreptate.
Mi s-s parut shi mie foarte ciudat ca aceeashi persoana cu care vorbeam in urma cu ceva ani ( shi nu avea nici cea mai mica pregatire in domeniu IT ), este acum mai marele tartor de pe acolo. Shti tu prea bine desre cine vb.

Am intrebat shi eu : cum este posibil ca EL sa fie sheful tau?
Raspuns : El este cel mai vechi de pe aici. !!!!!

Ma intreb ce s-ar fi intaplat daca femeia de servici avea vechime mai mare ??? Ai ? Cum suna ?

Foarte tare.

In fine, cred ca este de datoria mea sa spun ce s-a intamplat in continuare cu povestea de mai sus.


Dupa vreo saptamana in care ei s-au dat peste cap sa depisteze sursa problemelor mele, am sunat la suport tehnic pe timp de noapte.

Interesant ca tipul care mi-a raspuns la telefonul mobil la care a trebuit sa sun atunci noaptea ptr suport a spus:
Eu: Suport Tehnic Astral ??
El: Da, oarecum !!!

Nici nu mai shtiam cum sa dau mai departe: Sa-i spun :scuze shi sa inchid: ??
In fine tipul mi-a spus dupa ceva teste ca de vina este echipamentul de la mine. Se pare ca problema era cunoscuta la Astral pentru ca " Asha sunt echipamentele alea. Se defecteaza dupa ceva vreme "

Da, gata, s-au rezolvat insfarshit problemele.


Adelin, cu RDS nu am avut probleme tehnice. Ci doar probleme legate de modul in care m-au tratat ca shi client.

Calin Filip mi-a spus:
Daca tu nu-i dai din fibra ta un ftp vecinului de jos, itzi luam tzie fibra shi o sa-tzi dea el tzie.

FUCK - facetzi din astea cu cine vretzi voi nu cu mine.

Da, asconet. Am fost contactat sapt asta de ei. Un lucru bun ptr ca e clar ca VOR clientzi. Ala e un lucru in avantajul meu.


Oricum - gata am terminat cu mesajul asta.
Cu un X-800-PRO ... hmmm ... joci Half Life cel mai mishto.
User avatar
Posts: 4
Joined: 16.05.2006 08:18
Location: Brasov
PostPosted: 16.05.2006 08:57
Communication Starnet vine in ajutorul vostru ofrindu-va conexiune de internet de calitate la preturi foarte avantajoase.
Stiu ca suna un pic a reclama dar chiar asta facem .. incercam sa scurtam cat mai mult timpul de instalare .. si sa oferim viteze mai mari la preturi mult mai mici . ne adresam in special persoanelor juridice dar dispunem si de pachete de internet pentru pers. fizice
pentru orice info suplimentara sau ptr oferta noastra nu intarziati sa ne contactati preturi promotionale in judetul sibiu
Ciolan Dan Ciprian Sales Manager
Communication Starnet
Blvd. Garii Nr.30
RO-500218 Brasov
tel.: +40 368 419670
mobil: +40 747 050787
mail: ciprian@internetboost.ro

Return to Internet in SIBIU

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron