1.
cum sa nu-ti placa?
Pai numai cateva marunte placeri de admirat...
ca sa puteti urca in masina trebuie uneori sa semnalizati ...poate 2x..adica uneori 2x KLICK pe poza
Design Made in England: Jaguar si Linia Aerodinamica
11 posts
• Page 1 of 1
Last edited by Retras la cerere on 09.11.2011 22:45, edited 3 times in total.
|
|
2.
dar de fapt inceputurile au cam fost asa... uneori si de la altii, tot britanici... aici este de fapt linia perfecta...asa ceva... Inainte a fost de fapt acel micut si zglobiu Triumph, o scarba mica, dar cu roti cu spite...sa-l bagi in buzunar...dar cu un bot de nu se mai termina...apoi a venit prin anii 60' Jaguar...si mai lunga si nehalitä mestecatoarea (20l/100km?) Povestea este ca aceste jucarii erau pe masura umana, aveau caldura...nu tehnologie transpirand raceala cosmica de Science-Fiction ca unii bolizi italieni de acum...desi traznet de interesanti...n-ai ce zice... Dar is faine de mori... 2...3.. 2xKLICK pe poza:
Last edited by Retras la cerere on 09.11.2011 22:46, edited 3 times in total.
|
|
dada desigmoase rau.si astea si prietenii de la astonmartin ca tot de ai lor is
sunt radical si visul meu e sa ajung piR patrat
|
|
4.
nu stiu...poate si determinat de faptul ca merg NUMAI cu bicicleta? dar nu...e o chestie de cand lumea la mine.... imi plac in special (nu numai...dar:) deci in special masinile cu roti cu spite....la motociclete nici nu accept altceva...vorbesc de DESIGN, nu de performante... Si imi place pielaria si mirosul de parca esti pe cal (sea)...si lemnul lemn de pe bordul clasic...Tapiteria din piele nu este cea inmuiata de funduri grase McDonald hranite...ci mai tare; dar tocmai prin asta mai ergonomica si mai comoda...Multe au numai schimbatorul de viteza manual... Si nu sunt computere pe roti ca astea de acum....povestea cu Mercedes-ul caruia i se bloca computerul sub linia de tramway am mai mentionat-o.. nu mai misca nimic in front..toata seria a trebuit revizuita... .Poti sa-ti bagi mana si sa mesteresti...cu eficienta... Nu trebuie sa treci de la Windows XP la VISTA ca nu-ti functioneaza bujiile...e aiurea exemplul...dar ca exagerare metaforica...treaca de la mine... Si, doamne...sunt joase....sub genunchi uneori (cabrio) parca cobori intr-un tanc rusesc...In portbagaj incape numai bine slip-ul de baie...dar ce conteaza...Sunt Opere de Arta... Sunetul...este un marait amenintator...atentie...si apoi suna plin si profund de zici ca-i Papá Bach la incercat cat rezista orga si biserica.... Dar nu-s de cumparat ceapa..si nici de sters copiii la fund in ele.. Nu sunt implinire...ci drumul catre...Si este pasionant... NU ASCULTATI MUZICA IN ASA O SCULA...Stricati melodia motorului... 2x KLICK pe poze: Georg Schoenpflug von Gambsenberg, Ulm/Söflingen, Deutschland
Last edited by Retras la cerere on 09.11.2011 22:48, edited 1 time in total.
|
|
5.
1. Repet Poza..dar din alt unghi, mult mai semnificativ si mai clar...Repet...Acest Design il preiau avioanele de vanatoare mult mai tarziu... 2.Logo Jaguar 3.Spre verificare..
Last edited by Retras la cerere on 09.11.2011 22:49, edited 2 times in total.
|
|
total de acord in ceea ce priveste design`ul.astia ii bat pe toti(nush daca si pe italieni, dar in rest is cei mai buni)
sunt radical si visul meu e sa ajung piR patrat
|
|
Nu stiu ce sa zic dar prima poza cu masina aia e .......nu cred ca exista vreun cuvant sa o poata descrie.Designoasa mi se pare mult prea putin spus
Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura
|
|
am vazut la salonu auto jaguar xf.tzatza de matza tata.foarte designos.sexi de`a dreptu
sunt radical si visul meu e sa ajung piR patrat
|
|
9.
Only UK is OK (dupa ce am raspuns o data, incercand sa raspund mai amanuntit pe blog-ul cemerita m-am tot trezit [x3] cu casuta scrisa si muncita complet golita..si mi-am zis..de ce sa nu dau infos mai multora..si mi-am amintit de posting-ul acesta de mine deschis)... Surpriza...motor in patru cilindri. Diesel/motorina Consum minimal JAGUAR XF 2.2 l Diesel Consum (Diesel/Motorina!) localitate: 6,6 l/100km afara din localitate: 4,8 l/100km combinat: 5,4 l/100km acceleratie 8,5sec/100km vit. maxima 225 km/H Pret: 44.900 EUR (inclus TVA 19%, la vanzare in strainatate devine mai ieftin..cade TVA) aici e vanzarea in Germania..cred ca luat direct din Anglia devine mult mai ieftin... prin economia de carburant asta se amortizeaza singur in cativa ani.... mi se pare mult mai acceptabil decat BMW, fara discutie...si pare a fi mai ieftin... chiar daca este in germana, pozele le pricepeti si datele ulterioare le reconstituiti si singuri: http://www.neuwagen.de/fahrberichte/3537-jaguar-xf-22-l-diesel--feines-downsizing.html Technische Daten: Jaguar XF 2,2 Diesel Motor: 4-Zylinder-Diesel Getriebe: Achtgang-Automatik Hubraum: 2.179 ccm (capacitate cilindrica/cilindree) Leistung in kW/PS bei xy U/min: 140 kW (190 PS)/3.500 (putere) Max. Drehmoment: 450 Nm bei 2.000 Umdrehungen pro Minute Länge/Breite/Höhe: 4.961/1.877/1.460 in mm (lungime/largime/inaltime) Radstand: 2.909 in mm (distanta intre roti) Leergewicht: 1.745 kg (greutate gol) Zul. Gesamtgewicht: 2.320 kg (greutate maxima admisa) Kofferrauminhalt: 540 l (volum portbagaj) Bereifung: 235/55 R17 (roti) Felgen: 8 x 17? Leichtmetall (jenti...metal usor) Beschleunigung: 8,5 Sekunden (acceleratie) Höchstgeschwindigkeit: 225 km/h (viteza maxima) Tankinhalt: 69,5 l (capacitate rezervor) Kraftstoffverbrauch kombinierter Verkehr: 5,4 l auf 100 km (consum circulatie combinata= localitate+sosea:2) Preis: 44.900 Euro inkl. MwSt. (Pret inclusiv TVA, in Germania 19%) dar aici si ceva in engleza..asa la repezeala..poza de sus de aici am luat-o: http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-reviews-road-tests/jaguar_xf_2.2l_diesel_review JAGUAR XF 2.2L DIESEL Prices: $78,900 (Luxury 2.2 diesel), $86,100 (Premium Luxury 2.2 diesel), $84,990 (driveaway Luxury 2.2 white or black) Warranty: 3 year/100,000 km Service: 26,000km (diesel), 24,000km (petrol) Safety: 4-star NCAP, 6 airbags, ABS, traction control, stability control Engine: 5.4L litre, 4-cylinder turbo diesel, 140kW/450Nm Transmission: 8-speed automatic, RWD Thirst: 5.4 l/100km CO2: 149g/km Dimensions: 4961mm (L);1877mm (W);1460mm (H);2909mm(WB) Georg Schoenpflug von Gambsenberg
|
|
omg cat de tari sunt...foarte tari pozele,felicitari
|
|
11.
Se pare ca e un MODEL, dar nu tocmai coform cu realitatea.. in interior? De fapt aici ceva NU PUSCA...Rotile erau cu SPIT(Z)E clasice, ca de motocicleta...nu cu jenti de duraluminium lustruit.. Tampit...strica bunatate de masina prin falsificare... Desi este oarecum frumos, dar parca-i ceva homosexual, de fatalau in el.. Prea sa-sara-ochii-fara-rost. MANELE-MANELE deschideti MARE cu incredere: 1966 Jaguar XJ13 (Gran Turismo 5) by Vertualissimo. 1966_jaguar_xj13__gran_turismo_5__by_vertualissimo-d5wdn2q.jpg Vertualissimo sa ramana acasa, aici e lucru solid britanic, Realisssimo Georg Schoenpflug von Gambsenberg |
|
11 posts
• Page 1 of 1
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests