SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Viaduct Gara Mica

Pentru tot ce am vrea sa scriem pe forum despre Sibiu si nu se incadreaza la "Mi-as dori" sau "Asta nu", de acum avem acesta categorie

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 25.06.2012 17:33
Pana astazi am tot sperat ca o sa se ridice interdictia de a circula pe stradutele de langa Viaductul Gara Mica, sigurele care ofera o ruta ocolitoare de bun simt, cat timp o sa fie inchis podul de la Gara Mica. E incredibil ca acest aspect a fost neglijat, si pun oamenii din toate satele si comunele, de la Medias spre Sibiu, sa ocoleasca Sibiul pe centura.
Eu personal locuiesc in Sura Mare, la aproximativ 6-7 km de Sibiu. Traseul de pe centura nu ma avantajeaza deloc, decat daca as vrea sa ma trezesc cu vreo 2 ore mai repede, si nu neaparat pentru drumul pe centura, ci pentru aglomeratia de la Ipas pana in Terezian unde trebuie sa ajung in fiecare dimineata. Sa nu mai vorbim de copii din Viile Sibiului, Sura Mare, Hamba, Slimnic, Husi, care sunt la scolile din Terezian. Ce ar trebui sa facem cu ei? Sa ii lasam la Obor si de acolo sa se urce frumos in 19, care circula program de Paste in fiecare zi?
Am decis sa incerc mersul pe jos... adica traversarea podului pe "sub pod". Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa fac acel traseu in fiecare zi, sa-mi rup tocurile prin idiotenia aia ce se numeste "Trotuar" si sa trec de doua ori pe zi pe langa barurile infecte si pline de suspecti de sub podul de la Gara Mica.
Sunt curioasa, oare cei ce stau pe stradutele ce ne-ar face urmatorul an mai usor, au cumparat strazile cu bani lichizi? Adica, acele strazi nu sunt facute decat pentru ei? Si pentru ca domniile lor sa nu sufere de insomnie la amiaza? Cand s-au folosit banii mei si ai sibienilor pentru a plati acel asfalt, nu s-a luat in considerare ca vreodata vreau si eu sa trec pe strada aceea?
E bataie de joc sa locuiesti in Sura Mare, sa lucrezi in Terezian si sa ocolesti centura pentru a ajunge la lucru.

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 25.06.2012 17:34
Am uitat sa precizez ca daca mai sunt persoane la fel de incurcate si incomodate ca mine ii rog sa scrie aici. Personal, sper sa am timp sa ma ocup de o cerere de rezolvare a acestei decizii idioate, de a nu folosi acele stradute.
User avatar
Posts: 1741
Joined: 15.04.2007 18:31
Location: Sibiu
PostPosted: 28.06.2012 20:36
Tocmai asta ii problema cred ca asfaltul pe acele stradute cam lipseste cu desavarsire din cate imi amintesc eu de cand am fost pe acolo ultima oara. Si nu stiu zau daca tu ca si locatar pe o astfel de strada ti-ar conveni sa inhalezi praf cat cuprinde zilnic... (nu locuiesc in zona dar stau doar sa ma gandesc si la neplacerile lor).Acele stradute arata deplorabil si sunt pline de praf, daca tu esti o persoana cu capul pe umeri si circuli in zona cu viteza corespunzatoare si cu bagare de seama fi sigura ca cocalarul cu bmw nu-ti v-a copia comportamentul. Nici mie nu-mi este indiferent ca trebuie sa folosesc centura daca vreau sa ajung in zona de dupa pod dar alta solutie din pacate nu prea exista, acele poduri au o anumita uzura si era si cazul ca cineva sa se apuce sa le reconditioneze, asta pana nu fac alte victime, daca nu ma insel anul trecut sau acuma 2 ani a omorat o femeie.

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 09:50
Te rog sa imi spui daca strazile arata deplorabil:

http://www.220.ro/video-news/Viaduct-Ga ... EODZkwODz/

http://www.220.ro/video-news/Viaduct-Ga ... 70FMexulY/

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 09:51
Conform Ordinului Nr. 49 din 27 ian 1998 pentru aprobarea Normelor Tehnice privind proiectarea si realizarea strazilor in localitatile urbane, aflam ca:

Strada de categoria a III-a are:
- Viteza de proiectare: 40-50 km / ora
- Intensitatea traficului in autoturisme: Medie – intre 160 si 360 de autoturisme / per banda / ora
- Partea carosabila: 3 – 3.5 metri
Strazile: Bagdazar si Cerbului, pe care Johannis le-a inchis deoarece sunt inguste si nu fac fata unui trafic de tranzit, s-ar incadra la aceasta categorie de strazi. Ce s-a omis insa, este un studiu pentru numarul de masini mici care trec zilnic peste viaductul de la Gara Mica. S-a cerut frumos scuze locatarilor, afaceristilor din zona (probabil cei ce vand in targ) si magazinelor (Obi). Dar cum ramane cu cei ce merg la lucru? Cine le da lor bani pentru carburanti, ca sa ocoleasca Sibiul pe centura ocolitoare? Banuiesc ca nu primarul, care a decis sa pastreze strada pentru locatari. Ce spuneti de mobilitatea fortei de munca, domnule primar? Celor care nu isi permit sa bage benzina pentru inca 15 km... celor care nu detin o masini si merg pe jos pana la centura pentru a sta la ocazie? Ii pedepsiti un an de zile pentru ca, zvonurile spun, cineva important locuieste pe una din strazile care ar putea fi folosite ca ruta ocolitoare? Iar celor ce locuiesc in zona Obor si lucreaza in Sibiu... le impuneti sa iasa afara din oras si sa ocoleasca pe centura, cand au o alta ruta, mult mai avantajoasa, chiar la portile lor? De ce anume trebuie sa platim pentru mai multa benzina? Nicaieri nu am vazut un motiv care sa stea in picioare. De ce nu ati asfaltat toata strada Bagdazar, si in schimb e asfaltata pe jumatate? Ca sa puteti spune ca aceasta strada nu face fata traficului de tranzit? Nici nu mai pomenesc de al doilea motiv invocat: strazile sunt inguste.

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 09:53
Cati dintre voi ati ati dori sa ajungeti la Obi, fara sa fiti nevoiti sa treceti pe centura? Cati dintre voi au auzit ca strazile Cerbului si Bagdazar au fost inchise pentru ca importatii de acolo nu suporta zgomotul si praful? Cati dintre voi locuiti pe strazi aglomerate in care este zgomot si praf? Cati dintre voi mergeati la munca, traversand Viaductul? Vi se pare normal sa ocoliti pe centura doar pentru ca locatarii stradutelor de langa viaduct sunt mai importanti decat voi? SHARE and SIGN!

http://www.petitieonline.ro/petitie/28289058

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 09:58
GAS, sunt perfect de acord cu tine. Nu sunt absurda. Dar existau alte solutii, precum o restrictie de viteza. Sau inchiderea strazilor duminica, cand este targ. Dar eu care merg la munca in fiecare zi, nu vad de ce as fi nevoita sa-mi lungesc traseul zilnic pe banii mei, cand exista o solutie mai buna. Este un inconvenient pentru locatari, adevarat. Dar nu ii costa bani. Pe mine ma costa. Iar cat despre praf, hai sa fim seriosi, amble strazi sunt asfaltate... Bagdazar doar pe jumatate - dar asta se poate remedia in cateva zile.
User avatar
Posts: 1741
Joined: 15.04.2007 18:31
Location: Sibiu
PostPosted: 30.06.2012 19:34
Cei drept nu am mai circulat de demult prin zona si dupa cum iti spuneam si mai sus la momentul respectiv asfatul lipsea cu desavarsire. Sincer sa fiu in zilele in care este targ eu cred ca nu ai vrea sa vezi cum ar arata aceste stradute in eventualitatea in care s-ar permite accesul pe ele... .Poate ca si asta este un motiv pentru care nu s-a permis accesul prin aceea zona, ma gandesc.

Cat despre asfaltarea a jumatate dintr-o strada in doar cateva zile... astea sunt vise credema, am in spatele blocului niste muncitori ce s-au apucat sa refaca asfaltul (asfalt nemiscat de 30 de ani si plin de cratere) din parcare inca de la inceputul lunii si nu dau semne ca ar termina curand, dat fiind faptul ca necuratul le-a amplasat locul de munca intre 3 carciumi cu renume :D

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 19:55
Scuze gasim, la asta ne pricepem cel mai bine. Oricum, jumatatea strazii Bagdazar de care spuneam, este asfaltata, dar nu recent. Nu are cratere... este practicabila. Si existau solutii, dar de ce sa ne obosim sa le exploatam, cand putem pune cetatenii sa plateasca? Doamne fereste sa ne facem un plan bine definit!
Sa nu mai vorbim de faptul ca reparatia podului dureaza, au estimat ei, 1 an. Si nu il refac de la 0, ci il consolideaza. Intr-un an. Eu dimineata la 8 cand trec pe acolo nu vad picior de muncitor. Iar la 18:30 cand ma intorc, aceeiasi poveste! Lalaiala, ca doar nu consuma ei benzina pe centura. Avand in vedere ca viaductul este atat de important, se putea da un termen mai rezonabil. Exemple alte tari, unde se lucreaza in locatiile de tranzit importante, in 3 schimburi. Dar la noi nu, noi putem sa ne lungim, atata timp cat noi cetatenii, si nu ei, iesim in pierdere.
E praf, e strada ingusta, e zgomot. Da! Asa este pe mai mult de 50% din strazile Sibiului. Sunt oameni care locuiesc in Sibiu pe strazi neasfaltate deloc... lor le prieste praful? Strazile lor fac fata tranzitului? De ce nu le inchid? Sa lase si pe acele strazi doar locatarii?
Despre ignoranta si aplicat vina vecinului, stim destule. Suntem satui. Vrem solutii rezonabile, nu scuze!
User avatar
Posts: 1741
Joined: 15.04.2007 18:31
Location: Sibiu
PostPosted: 30.06.2012 20:02
Astia sunt muncitorii romani dupa cum spuneam la mine in spatele blocului isi fac aparitia si se fac ca mai monteaza cate o bordura doar cand apare vreun sef mai mare pe teren sa-i inspecteze, in rest... pauza, incep lucrul cel devreme la 10 si termina pana in ora 16-17, timp in care ba mai monteaza o bordura intr-un capat, ba mai aduc niste pietris in alt capat... ba se odihnesc la umbra . Poate ca intr-o zi vom fi invadati de muncitori chinezi dispusi sa munceasca pe salarile noastra nu cum "muncesc" ai nostri.

Termenul asta l-au fixat pentru ca stiu ce oameni au si stiu ca duc lipsa de orice organizare. Incerc sa fiu subiectiv intr-o oarecare masura eu nu circul prin zona, stau in vasile aaron si de obicei ma urc pe centura si cobor la obi... dar imi imaginez ca nu mi-ar fi lesne sa parcurg cativa kilometri in plus zilnic pentru a ajunge la locul de munca. S-ar putea emite permise de trecere pentru cei care muncesc si au drum prin zona, bineinteles cu sprijinul angajatorului care sa elibereze un document care sa demonstreze ca traseul angajatului se face prin aceea zona.

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 30.06.2012 21:15
http://www.petitieonline.ro/petitie/28289058
User avatar
Posts: 29
Joined: 29.05.2004 01:31
Location: East Side
PostPosted: 01.07.2012 13:21
Eu desi locuiesc in cartierul Terezian, n-am mai fost de ani buni dincolo de linia ferata si stiam ca strazile de acolo sunt intr-o stare deplorabila. M-am dus de curiozitate intr-o plimbare zilele trecute si am ramas surprins sa vad ca str. Bagdazar a fost asfaltata pana in capat, iar str. Cerbului a fost complet refacuta si acum e si ea asfaltata, cu trotuare si tot ce trebuie.

Totusi, parerea mea este ca acel traseu ar suporta cu dificultate traficul din DN14. De cateva zile in fiecare dimineata vad cum str. Rusciorului e blocata pe ambele sensuri de masinile care asteapta sa vireze spre Bagdazar si cica aia ar fi doar cei care au voie sa treaca, daca ar fi la liber pe acolo cred ca ar fi prapad.

Solutia cu devierea prin autostrada mi se pare mai mult decat eleganta, singurul inconvenient ar fi ca ocolesti ceva daca vrei sa ajungi inapoi in zona N-V a orasului.

E drept ca in tarile civilizate, la proiectele de reabilitare se lucreaza in 3 schimburi, dar in acelasi timp nici nu se deviaza traficul unui drum national prin zone rezidentiale.
Image

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 01.07.2012 14:20
Cozile despre care vorbesti sutn cauzate de faptul ca nu exista nici un fel de organizare legata de fluidizarea traficului in zona aceea. Se fac cozi, pentru ca locatarilor nu li s-a oferit un permis de trecere, decat dupa ce s-a inchis strada. Dupa ce au vazut de faptu cu ce se confrunta, au decis ca nu e logic ca locatarii sa stea la cozi pentru a prezenta buletin, permis, etc... pentru ca dovedi ca stau in acele zone. De asemenea, cei care intra la spitalul de psihiatrie... vin cu trimiterea / programarea sa arate politistilor ca nu incalca legea.

Daca mai sus pusii si importantii din Sibiu vor sa aleaga calea tarilor civilizate si astfel sa ne puna sa platim carburanti in plus, ar trebui sa fie ei insisi un exemplu, dupa cum spuneam. Sa dea un termen rezonabil de finalizare, nu sa puna oamenii ce lucreaza pe 1000 - 1500 lei sa mearga mai bine de 1 an pe centura.

Oricum ai privi problema, exista dezavantaje pentru unii. Dar, din pacate dezavantaj nu e acelasi lucru cu bani. Locuitorul de pe strada e dezavantaj, in timp ce pe mine ma costa bani in plus. Asta vrei sa spui ca se intampla in tarile civilizate?

Posts: 12
Joined: 25.06.2012 17:22
PostPosted: 01.07.2012 14:22
Si sa nu uitam! Primarul a declarat ca motivele pentru care strazile s-au inchis sunt: strazile sunt inguste si nu fac fata traficului. Daca ai fost pe strazile acelea, ai vedea ca aceste motive nu au un temei.
User avatar
Posts: 29
Joined: 29.05.2004 01:31
Location: East Side
PostPosted: 01.07.2012 20:26
m-am uitat din nou mai atent la traseu si eu consider ca nu se poate pune problema ca e prea ingust pentru circulatia in ambele sensuri dar numai cu conditia ca stationarea sa fie interzisa pe marginea acestor strazi.

niste "bottleneck"-uri importante consider ca ar fi la trecerea la nivel cu CF, mai ales cand trece trenul cred ca s-ar face cozi ca la Sebes.
De asemenea la curba care uneste Str Bagdazar cu Cerbului drumul mi se pare foarte ingust si ar trebui sa se circule cu o viteza foarte redusa.
Si desigur punctele de verificare probabil genereaza cele mai mari blocaje.

Deci per total daca s-ar permite doar accesul masinilor mici, deci fara dube si dubite cred ca ar fi ok. Desigur la orele de varf s-ar circula foarte greu...dar ce sa facem astea sunt conditiile de santier.
Avand in vedere ca in rromania, comfortul cetatenilor nu e ceva care se ia in calcul in asemenea situatii si ma indoiesc ca s-au gandit sa inceapa acum sa o faca; devine tot mai plauzibila varianta cu prietenii lu' Iohannis care locuiesc in zona.

Dar pe de alta parte cine stie poate au facut studii specializate de trafic si au ajuns la concluzia ca nu e buna varianta asta, eu cel putin nu ma consider in masura sa ii contrazic.
Image
Next

Return to Zi de zi in Sibiu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron