SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Traim in Romania ... si asta ne ocupa tot timpul...

Pentru ca suntem prinsi cu munca de zi cu zi sau cu orice alte activitati care practic ne mananca mai tot timpul liber, am zis ca aici am putea sa ne intalnim la un paharel....de vorba.
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 30.06.2006 08:28
M-am gandit de mult sa fac un post ceva de genu asta ... dar nu mi-am facut timp. Ieri insa mergand cu masina prin oras am vazut o questie care m-a lasat masca... pentru ca nu credeam ca se mai intampla questii dintr-astea. Dar sa dam putin timpul inapoi:
Acum vreo 5 luni imi spune un prieten care lucra la RDS ca o sa faca RDSu mai multe caserii in oras (pentru a elimina statu la coada ...) si probabil pentru a oferii clientilor un serviciu mai de calitate. Uite ca le-au facut si la un moment dat as fi spus chiar felicitari mai fratilor... uite ca cineva se mai gandeste si la clienti. Toate astea pana cand intr-o zi ma duc sa-mi platesc facturile (cablu, net si Digi TV). Si ca tot romanu care vrea sa vada ce a facut nou RDSu aleg punctul de lucru din Cartierul Strand. Frumos amenajat , 3 persoane care asteptau clientii... eram in culmea fericirii (in sfarsit nu mai stau la coada.). Ma duc sa platesc , imi platesc cablu si netu si cand spun ca vreau sa platesc DigiTVu imi spune ("pentru digitv trebuie sa mergeti la caseria de pe Mihai Viteazu"). Nu stiu daca mai are rost sa spun ca am ramas de parca cuneva mi-a tras un DEX (Dictionar Explicativ al Limbii Romane) peste cap si mi-a spus: "trezeste-te... esti in Romania". Bineinteles ca am bombanit putin ca deh trebuia sa fie ceva nasol in toata povestea asta si m-am dus pe M. Viteazu sa imi platesc factura. Ajuns acolo "same shit different day" adica aceeasi coada ca pana acum nervi si alte questii. Mi se pare absurd ca o firma cum e rdsu daca au deschis atatea ghisee pentru plata facturilor sa aiba doar unul pentru plata digitv.
Dar ce m-a decis sa scriu postul acesta a fost ce vedeti in poza de mai jos.
Si inca o data e total aiure sa vei vezi asemea cozi , suntem totusi in 2006....
Pe tema asta am de gand sa mai scriu ceva posturi pana atunci sunt curios ce parere aveti ....
Attachments
coada-la-rds.jpg
coada-la-rds.jpg (21.58 KiB) Viewed 17442 times

Posts: 4
Joined: 05.08.2005 18:46
PostPosted: 30.06.2006 22:48
ING banking poate fi o solutie. Cel putin pentru unii...

Din partea RDS poate ar fi utila implementarea unui sistem de plata cu cardul de pe net - asa cum implementat ex-CONNEX.
User avatar
Posts: 15
Joined: 29.06.2006 10:33
PostPosted: 01.07.2006 08:55
Absolut penibil!
Primul lucru pe care l-am intrebat cand mi-am facut contract cu RDS&RCs a fost daca pot plati facturile prin banca. Bineintels ca nu s-a putut si a trebuit sa experimentez in fiecare luna mirosul de tranpiratie caracteristic caseriilor lor. Punctul de lucru din Strand e cam degeaba atata timp cat nu-l poti folosi la maxim. Mai rau te incurca pentru ca faci doua drumuri.
Eu am renuntat la serviciile lor tocmai din acest motiv si sa mai adaugam faptul ca nu sunt promti deloc si nu au servicii de calitate. Sunt ieftine ca pret dar la fel de ieftine ca si calitate.
Din pacate nu am putut renunta la cablu pentru ca in zona unde locuiesc e singurul furnizor de asa ceva. Asa se intampla cand nu ai de unde alege. Lipsa concurenteui e un undezastru pentru consumator. Insa nu va doresc sa lucrati intr-un domeniu unde concurenta e acerba.
Bineinteles ca lucrurile pot fi reparate si facute bine dar... asa-i romanu' zgarcit si fara cap. In loc sa investeasca bani mai multi intr-un om sau serviciu de calitate, mai bine investeste putin intr-un om si serviciu care intr-un final se dovedeste ca-i este mai scump decat daca ar fi optat pentru ceva ca lumea de la inceput.
Nu stiu daca am fost suficient de clar.....
Sa luam de exemplu' magazinul Ambient de langa METRO.
Ok! Au de toate si inceraca sa ofere tot felul de servicii clientilor dar nu are oameni pregatiti cum ar trebui sau cel putin nu inca. Iar consumatorul nu prea e interesat de bucataria interna a furnizorului. Mai ales unul care a mai dat si pesta granita si a vazut cum sta treaba.
User avatar
Posts: 976
Joined: 17.09.2004 11:18
Location: sibiu
PostPosted: 01.07.2006 10:17
lucian, I agree with u !
m-am dus si eu ieri sa-mi platesc facturile , ca de.... crezusem ca mi-au taiat netul si cablul .... ma duc acolo si-mi spune ca nu sunt taiate, doar ca au facut niste lucrari la mine in bloc...eu vazusem mizerie langa panoul ala al lor din bloc, dar nu ma gandeam ca fac in asa fel incat sa ne strice noua facilitatile..
buunn..si vin acasa....si toti vecinii revoltati...ca de ce nu merge cablul domne?
la un moment dat apare un tip si ne repara intr-adevar cablul si netul.... pleaca...si frumos vine vecina sa ma intrebe: la voi merge cablul? ca la mine nu merge! :roll: cum naiba ca acum a plecat ala de la rds....
cata incompetenta....ca si cum facea discriminare...tie ti-l repar ca tu ai sunat dar tie nu ti-l repar ptr ca tu nu ai sunat sa anunti...(defectiunea era pe toata scara)...
nu ne putem astepta la nimic bun din partea celor de la rds decat ca au servicii la un pret bun... cred ca ma mut pe asco....oare e mai bine sau ....?

ps: am uitat sa precizez faptul ca era sa pic din picioare la caserie pe m viteazu....cand am intrat am spus ca nu-i adevarat .... decat sa mergi la rds...mai bine te duci la sauna ca acolo e RAIUL PE PAMANT (comparativ cu erdeeshu)
aaaa...si mai vreau sa spun ceva...parca comunismul a murit cand trebuia sa se stea la cozi infernale ptr a obtine un serviciu sau sa-ti faci cumparaturile...suntem in 2006 si inca ne trebuie o zi daca nu doua zile sa ne platim facturile.... :evil:
Un barbat fuge dupa o femeie pana cand il prinde ea...

Posts: 4
Joined: 05.08.2005 18:46
PostPosted: 01.07.2006 22:03
Revin cu ING.
Sunt si alte posibilitati similare. RDS-ul mai are si alte conturi la alte banci la care se pot plati facturile.

In self-bank e destul de usor. Ti se indica contul, iar dupa introducere iti apare automat numele firmei - verificare ca nu ai gresit ceva. Se mai trec la detalii de plata codul clientului si factura.
Comod, fara pierderi de timp si restul de neplaceri...

Daca factura nu vine la timp sau ceva nu e ok, afli pe telefon detalii si cat ai de plata (macar atat). Verifici cand primesti factura daca ai platit ce si cat trebuia. :|
Am inteles ca se poate primi si pe e-mail o copie a facturii.
User avatar
Posts: 976
Joined: 17.09.2004 11:18
Location: sibiu
PostPosted: 02.07.2006 09:45
cred ca esti din partea erdeeshului si nu sti cum sa scoti firma din cel mai mare....sh*t posibil !
Un barbat fuge dupa o femeie pana cand il prinde ea...

Posts: 4
Joined: 05.08.2005 18:46
PostPosted: 02.07.2006 11:03
:D Ma intrebam cand o sa se spuna ceva de genul asta.

Nu sunt nici de la "erdeesh", nici de la ING.

Am avut si inca am probleme cu ei (:D RDS si ING).

Dar stiu foarte bine - din proprie experienta sau de la cunoscuti - si de altii care se comporta la fel, chiar mai rau. Se aplica nu numai pentru ISP, televiziune, banci, ...

Cred ca e celebra sceneta de la Astral in "dialog" cu un patron de internet club. Daca nici o astfel de persoana nu a trezit interesul unui sef zonal si a fost tratata cum a fost, pentru o persoana privata ar fi si este si mai rau.
La urma urmei ei vor profit.

Ideal ar fi ca noi sa-i tot presam si sa le spunem ce vrem. Sa le spunem de altii care au simplificat si rezolvat problemele lor.
Noi vrem sa ne fie bine.
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 02.07.2006 13:05
Parerea mea este ca atata timp cat iti ofera un serviciu de 9$ o sa iti souna (da ce naiba vrei pentru 9 $ / luna). Asta e in general mentalitatea tuturor firmelor (in special celor mari) in Romania.
Din pacate totusi...
La noi clientul e un nimeni .......
Problema pentru noi cum spuneam ... nu este concurenta ca deh unde te duci? ce provider schimbi? .
In unele zone e drept ASCONET poate fi o optiune care (netestata de mine) nu stiu cat de stabila si cat de serioasa este. Acum am auzit ca au schimbat si ei abonamentele (in sensul ca au crescut viteza), dar asta a facut-o si RDS-u. Si trebuie sa recunosc ca atunci cand merge , merge bine (de RDS vorbesc).
O alternativa ar mai fi abonamentele noi de la ROMTELECOM de ADSL (pentru cine e dispus sa scoata o suma putin mai mare din buzunar) .
Pana la urma ce ma deranjeaza pe mine la RDS nu este ca mai pica netu din cand in cand sau ca uneori merge prost (de exemplu acum cand scriu postul asta astept sa mi se ia un film de pe net , mai am 30mega de luat si trage cu 3k) sau ca sun cateodata la ei si imi raspunde o BARBIE (dupa voce imi dau seama ca e femeie si dupa ce spune imi dau seama ca e "blonda"=>barbie :P ) care imi spune sa incerc sa vad daca e bagata mufa bine'n modem si tot felu de questii dintr-astea aiurea........ci faptul ca au facut oamenii astia atatea caserii si vorba la cineva de mai sus io tot tre sa stau cu nasu'n transpiratia consumatorilor de RDS si nu numai atat.... in cazul in care din greseala m-am dus in STRAND sau alt cartier tre sa mai dau o fuga si pana pe mihai viteazu sa vad daca lumea de acolo miroase mai bine.....(ca deh DIGI TV numa acolo il poti plati)
User avatar
Posts: 15
Joined: 29.06.2006 10:33
PostPosted: 03.07.2006 06:20
Eu tocmai am incheiat contract de internet cu ROMTELECOM-ul. Pana in acest moement au fost foarte prompti; chiar m-au uimit.
Sunt curios sa vad cum sunt serviciile. O sa va tin la curent.

Deci sunteti de acord ca avem nevoie de concurenta si de educatie, bineinteles?! :mrgreen:
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 03.07.2006 13:40
100%
Cea mai bun? metod? de a-l face pe Dumnezeu s? râd? este s?-i poveste?ti planurile tale de viitor.
User avatar
Posts: 976
Joined: 17.09.2004 11:18
Location: sibiu
PostPosted: 03.07.2006 16:07
I agree !
Un barbat fuge dupa o femeie pana cand il prinde ea...

Posts: 1
Joined: 07.07.2006 15:54
PostPosted: 07.07.2006 16:22
Parerea mea e ca sunteti jalnici, mai putin unul din voi care nu ii mai stiu exact nick-ul, dar care a fost singurul capabil sa gaseasca si niste solutii pt tot ce ati zis voi aici, si pt ca a facut asta ati zis ca tine cu RDS sau ca e angajat :). Totul se concentreaza in jurul abonamentului de 9$... Era unul mai sus care se plangea ca downloadeaza un film cu 3k, ( banuiesc ca ai un contract de 9$ ), te-ai uitat in contract sa vezi cat ai garantat ? Iti zic eu, ai un 1k. Vrei mai mult ? Ti se poate oferi mai mult, dar si pretul e mai ridicat. Ce am mai observat e ca daca nu functioneaza non`stop exista varianta de a trece la RomTelecom dar se scot mai multi bani din buzunar. Credeti ca RDS nu poate oferi abonamente mai bune ? Chiar mult mai bune ? Dar normal costa mai mult, e logic. Toata lumea sta si ofteaza sau se ascunde dupa traditionala zicala : "Suntem in Romania". Tinand cont de zicala se poate spune ca sunteti voi "romani" si nu concepeti ca exista ceva mai bun, ci doar sa va ascundeti si sa va plangeti ca dehhh, traim in Romania. Au un serviciu de "relatii clienti", unde totdeauna iti raspunde cineva si iti vorbeste frumos si preda problema mai departe, nu mai este telefonul acela ingrozitor care suna ocupat tot timpul, dar de asta vad ca nu a observat nimeni. Asadar cred ca zicala poate deveni altfel : "Suntem romani in Romania". Acum schimb un pic subiectul si aduc vorba de caserii, unde intradevar mai trebuie niste imbunatatiri, dar conteaza ca ele se fac incet incet. Nu stiu daca o sa mai intru pe acest forum, pentru a mai vedea eventualele replay-uri ale voastre insa ajungand din greseala pe acest forum am zis sa imi las si eu parerea aici.

PS : Precizez ca nu sunt angajat RDS sau tin cu ei, evitand astfel replay-urile celor plangaciosi.
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 07.07.2006 19:44
Probabil daca ai fi la curent cu , calitatea serviciilor de dincolo nu ai mai spune toate astea. E parerea ta , ti-o respect dar e dreptul meu sa nu fiu de acord cu ea. Probabil inca nu ai patit chestii mai urate si mai mari cu serviciile din Romania (o sa vezi probabil dupa ce o sa-ti cumperi o masina si o sa ai ceva probleme, ..... ce vorbeam noi mai sus sunt treburi mici). Ai dreptate totusi cand spui ca e un abonament de 9 $ si ca e normal ca uneori sa mai mearga si prost. Dar daca citeai postul meu initial vedeai ca nu asta era marea problema problema care ma deranja pe mine era ca inca se stau la cozi imense sa platim un abonament si ca au facut atatea caserii si doar la una poti plati DIGItv. Dar cum toate parerile conteaza, .... e si normal pana la urma sa nu fim toti de acord ca doar nu suntem facuti cu acelasi tipar si din acelasi aluat.
Cea mai bun? metod? de a-l face pe Dumnezeu s? râd? este s?-i poveste?ti planurile tale de viitor.
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 07.07.2006 19:48
PS: Vreau sa mentionez si eu ca nu sunt un angajat al concurentei RDS, si am contract cu ei (le-am dus si clienti pe bani mai buni). Dar asta nu inseamna ca trebuie sa imi placa tot ce se intampla acolo sau ca trebuie doar sa-i laud. Au multe parti bune la fel cum au multe proaste. Iar critica in general ar trebui sa duca la rezultate mai bune.
Cea mai bun? metod? de a-l face pe Dumnezeu s? râd? este s?-i poveste?ti planurile tale de viitor.
User avatar
Posts: 976
Joined: 17.09.2004 11:18
Location: sibiu
PostPosted: 09.07.2006 10:10
cu ceea ce ai spus : ,,Au un serviciu de "relatii clienti", unde totdeauna iti raspunde cineva si iti vorbeste frumos si preda problema mai departe, nu mai este telefonul acela ingrozitor care suna ocupat tot timpul, dar de asta vad ca nu a observat nimeni" nu sunt chiar de acord...
mie mi s-a intamplat de nenumarate ori sa sun incontinuu, chiar si de 3 -4 ori pe zi (intre timp era ocupat sau nu se raspundea) ca sa-mi raspunda si sa-mi spuna,,o sa se rezolve" si dupa aceea asteptam inca o sapt poate chiar 2 pana se rezolva....
asa ca mie nu mi se pare ca este intocmai bun serviciul lor de ,,relatii clienti"...si cand le spui ca ti-a picat netul de nu stiu cate zile , o voce suava de femeie incuiata( ca altfel nu pot sa-i spun) iti spune sa resetezi modemul sau sa verifici daca este bine bagat in prima...hai sa fim seriosi!!
Un barbat fuge dupa o femeie pana cand il prinde ea...
Next

Return to SSDD (same shit different day)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron