Page 5 of 6

PostPosted: 13.05.2008 21:42
by iulian_m
fly, e f faina reclama de la logan mcv....... trist e ca, dupa cum vezi, reclama nu ar fi prins intr-o tzara bananiera cum a devenit romania de cativa ani, sau cum e idealul nostru.... SUA.

Faina si aia de la pick-up ;)

PostPosted: 14.05.2008 04:18
by andreea_toto
Nu stiu cum e la americani, dar aici vad foarte multe Dacii. Sunt chiar curioasa daca fac reclama la tv, am sa studiez problema :idea2:

PostPosted: 14.05.2008 08:55
by iulian_m
@andreea_toto : vorbeam de reclama pusa in topic-ul asta de fly_away pe pagina 4, al doilea post. Dc ai timp, uita-te, si spune-ne cum ti se pare, si dc ideea reclamei ti se pare clara

PostPosted: 21.06.2008 11:44
by GAS
Dacia Sandero experts :D




Cum se fabrica Sandero


PostPosted: 09.07.2008 06:22
by snip3r
am vazut si asa cam de`o sapt mai multe sandero.clio mai ieftin.buna treaba.is curios cate kg are masina si cat va costa versiunea de 133 de cai,cand va aparea

PostPosted: 02.03.2009 15:46
by GAS
Logan-ul si noul Sandero au invadat piata europeana, motiv pentru care germanii au scos tot felul de replici taioase la adresa modelelor romanesti. Poate au dreptate, poate ca nu. Cei drept este ca Dacia profita din plin de pe urma crizei mondiale. Daca stam sa ne gandim un pic, in Germania e la moda sa iti schimbi rabla pe un Logan. Trebuie sa recunoasteti: un motiv destul de serios de ingrijorare pentru germani. Si iata ca azi Dacia vine cu unul in plus: Duster, varianta concept a ceea ce va deveni primul crossover romanesc. Lansarea oficiala va fi facuta la salonul auto de la Geneva, iar varianta de productie se presupune a fi lansata in 2010.



Image



Duster - primul crossover Dacia, este in acelasi timp si un vehicul diferit de ceea ce eram obisnuiti sa vedem la Dacia. Vazut din scaunul soferului este un coupe sportiv, insa vazut din scaunele pasagerilor din spate acesta este un MPV (Multi Purpose Vehicle) - adica un vehicul bun la toate - cu o inaltime de 1.49 metri, o lungime de 4.25metri si o latime de 1.64 metri.


Partea frontala beneficiaza de o bara de protectie generoasa, cu doua prize de aer laterale ce sugereaza puterea. Grila fata pastreaza elementele traditionale Daciasi este completata de un set de blocuri optice, care se prelungesc pana la linia portierelor fata. Evident ca aceste elemente nu vor aparea in varianta de productie, dar este interesant de vazut ca brandul romanesc incearca si altceva.

sursa: top speed




Ce parere aveti? :)

PostPosted: 03.03.2009 16:38
by snip3r
vai urat ii.sper ca o sa il mai cizeleze daca se hotarasc sa il faca in serie

PostPosted: 03.03.2009 18:04
by breathe_me
asta ziceam si eu.. nu-mi place deloc

PostPosted: 03.03.2009 18:23
by hihi
e dubios...dar imi plac usile :D
..si tavanul care vad ca e transparent..desi CRED ca vara te cam bate soarele in cap...

PostPosted: 03.03.2009 18:43
by ady
mie imi place ;)

PostPosted: 04.03.2009 07:23
by snip3r
daca il mai normalizeaza poate o sa fie concurent cu x6 sau seria 5 gt.cine stie....

PostPosted: 17.01.2010 15:59
by GAS

PostPosted: 17.01.2010 19:49
by luciano
parerea mea este ca ar face bine sa se limiteze la ceea ce au facut pana acum si sa imbunatateasca masinile consacrate deja (Logan , Sandero) . Nu cred ca daca isi largesc gama asa de mult cresterile vor fi direct proportionale. Hai ca SUV-ul il inteleg dar limuzina deloc. Ce cerere credeti ca ar fi pentru asa ceva??

PostPosted: 17.01.2010 21:30
by ady

PostPosted: 17.01.2010 22:09
by GAS
luciano wrote:parerea mea este ca ar face bine sa se limiteze la ceea ce au facut pana acum si sa imbunatateasca masinile consacrate deja (Logan , Sandero) . Nu cred ca daca isi largesc gama asa de mult cresterile vor fi direct proportionale. Hai ca SUV-ul il inteleg dar limuzina deloc. Ce cerere credeti ca ar fi pentru asa ceva??


pai na la cati cocalari si pitipoance are Romania nu m-as mira ca peste noapte sa se umple parcarile din spatele blocurilor de limuzine :))